EQAR

EQAR

Fakulteta za ekonomijo in informatiko

Poročila > Univerza v Novem mestu > Fakulteta za ekonomijo in informatiko

Fakulteta za ekonomijo in informatiko 
Loka 2, 8000 Novo mesto 
fei.uni-nm.si

Odločitev: Svet agencije je sprejel sklep o podaljšanji akreditaciji Visoke šole za upravljanje in poslovanje Novo mesto za 7 let na svoji 65. seji dne 10. 5. 2013. 
Datum poteka akreditacije: 30. 9. 2020.

Poročilo o podaljšanju akreditacije zavoda
Poročilo o preoblikovanju visokošolskega zavoda

Povzetek:

Prednosti:

  • Regionalna vpetost VŠUP v okolje je tesna predvsem s podjetji, ki sodelujejo pri izvedbi projektnih in seminarskih nalog študentov, študije primerov, gostujoči strokovnjaki, izvajanje praktičnega usposabljanja, teme zaključnih del.
  • Šola že vrsto let uspešno prireja mednarodno konferenco Izzivi globalizacije in družbeno - ekonomsko okolje EU.
  • Izvajanje študijske prakse s podjetji je zgledno urejeno, enako velja tudi glede pravil za priznavanje študijske prakse. Pri izvajanju študijske prakse zavod enkrat letno skliče sestanek s podjetji, kjer študenti izvajajo prakso ter na osnovi anket in drugih podatkov analizirajo realizacijo študijske prakse.
  • Kadrovska struktura je stabilna in primerna vrsti obeh študijskih programov na prvi in drugi stopnji. Zavod ima od avgusta 2011 sprejeta Merila za imenovanje v nazive, v celoti usklajena z minimalnimi standardi NAKVIS, ki so se nato tudi izvajala.
  • Študentom je omogočeno enakopravno vključevanje v organe zavoda, v skladu z zakonom. Prav tako so seznanjeni z delom študentskega sveta, v katerem se lahko samostojno organizirajo.
  • Vsebine študija so praktično usmerjene, predvsem na 1., pa tudi na 2. stopnji, prav tako pa so tudi metode poučevanja sodobne in za študente privlačne. Študenti izpostavljajo dobre odnose z učitelji ter dobro komunikacijo z učitelji in podpornimi službami, kot prednost majhne skupine študentov v posameznem letniku.
  • Študenti poudarjajo naslednje prednosti: majhnost skupine, dostopnost učiteljev, dobra komunikacija med študenti in učitelji ter vodstvom šole, praktična usmerjenost študija 1. in 2. stopnje, ter študija usmerjenega v reševanje problemov. Študenti poudarjajo sodelovanje z učitelji, prilagodljivost urnika, dogovorni način dela s profesorji in strokovnimi službami.
  • Lastni prostori v Novem mestu in v Ljubljani, ki so sodobno in prijetno urejeni ter predstavljajo stimulativno učno okolje. Ustrezna IKT oprema predavalnic, stabilna finančna struktura ter dobra podpora knjižnice in strokovnih informacij s strani osebja knjižnice.
  • Urejen dokument »Sistem in poslovnik kakovosti«.
  • Anketiranje študentov na različnih stopnjah in iz različnih vidikov.

Priložnosti za izboljšanje:

  • Aktivnejša vloga združenja Alumni bi lahko pripomogla k bolj sistematičnemu in boljšemu spremljanju učnih izidov in kompetenc diplomantov, prav tako pa spremljanju zaposlenosti.
  • Vse aktivnosti, ki jih VŠUP izvaja v zvezi z informiranjem bodočih študentov in študentov ter aktivnosti v zvezi z delodajalci, bi bilo smiselno sistematično izvajati v  Kariernem centru (uvajalni teden, pomoč študentom pri iskanju delodajalcev za prakso ipd.), ki je trenutno formalno nedelujoč, aktivnosti pa se izvajajo razdrobljeno.
  • Delovanje zavoda bi bilo smiselno usmeriti v doseganje vizije, ki izpostavlja prepoznavno vlogo v Evropi, čemur pa sedaj zelo skromna mednarodna vpetost ne sledi. Krepitev komponente internacionalizacije, ki je sedaj skromna (na primer z večjim številom tujih predavateljev).
  • VŠUP bi lahko okrepila povezave z javno upravo (tudi pri študijskih praksah) ter temu sektorju nudila močno strokovno podporo ter tako krepila svoj položaj in povečala vpliv v regiji.
  • VŠUP bi lahko izkoristila dobre materialne pogoje ter znanje, s katerim razpolaga za ponudbo izvajanja menedžerskih delavnic ter različnih podjetniških modulov in podobnih krajših oblik usposabljanja, poleg programov za izpopolnjevanje, ki jih že ponuja.
  • Povezati raziskovalni potencial na VŠUP z namenom doseganja boljših raziskovalnih rezultatov.
  • Skupna prijava na še druge razpise v okviru EU programov vseživljenjskega izobraževanja (ne zgolj IP ter Jean Monnet in Leonardo da Vinci), na primer v okviru »Koalicij znanja«, kjer bi lahko izkoristili dobre povezave s podjetji v regiji.
  • Krepitev povezovanja z gospodarstvom /…/ ter aktivnosti za pridobitev raziskovalnih ali svetovalnih projektov ter na tak način ugodno vplivati na finančno stabilnost VŠUP.
  • Oblikovanje vzvodov povratne zanke kakovosti.
  • Javna objava poročil o uspešnosti študentov, rezultatov ali povzetkov  anket o zadovoljstvu študentov, uspešnosti učiteljev itd. bi lahko pripomogla k utrjevanju kulture kakovosti.
     
Študijski program Stopnja, vrsta Sklep sveta Poročilo strokovnjakov
Informatika v upravljanju in poslovanju 1. VS 78. seja, 17.4.2014 Podaljšanje akreditacije
Upravljanje in poslovanje 2. 83. seja, 16.10.2014 Podaljšanje akreditacije 
Upravljanje in poslovanje 1. VS 65. seja, 10.5.2013 Podaljšanje akreditacije