Fakulteta za ekonomijo in informatiko
Fakulteta za ekonomijo in informatiko
Loka 2, 8000 Novo mesto
fei.uni-nm.si
Odločitev: Svet agencije je sprejel sklep o podaljšanji akreditaciji Visoke šole za upravljanje in poslovanje Novo mesto za 7 let na svoji 65. seji dne 10. 5. 2013.
Datum poteka akreditacije: 30. 9. 2020.
Poročilo o podaljšanju akreditacije zavoda
Poročilo o preoblikovanju visokošolskega zavoda
Povzetek:
Prednosti:
- Regionalna vpetost VŠUP v okolje je tesna predvsem s podjetji, ki sodelujejo pri izvedbi projektnih in seminarskih nalog študentov, študije primerov, gostujoči strokovnjaki, izvajanje praktičnega usposabljanja, teme zaključnih del.
- Šola že vrsto let uspešno prireja mednarodno konferenco Izzivi globalizacije in družbeno - ekonomsko okolje EU.
- Izvajanje študijske prakse s podjetji je zgledno urejeno, enako velja tudi glede pravil za priznavanje študijske prakse. Pri izvajanju študijske prakse zavod enkrat letno skliče sestanek s podjetji, kjer študenti izvajajo prakso ter na osnovi anket in drugih podatkov analizirajo realizacijo študijske prakse.
- Kadrovska struktura je stabilna in primerna vrsti obeh študijskih programov na prvi in drugi stopnji. Zavod ima od avgusta 2011 sprejeta Merila za imenovanje v nazive, v celoti usklajena z minimalnimi standardi NAKVIS, ki so se nato tudi izvajala.
- Študentom je omogočeno enakopravno vključevanje v organe zavoda, v skladu z zakonom. Prav tako so seznanjeni z delom študentskega sveta, v katerem se lahko samostojno organizirajo.
- Vsebine študija so praktično usmerjene, predvsem na 1., pa tudi na 2. stopnji, prav tako pa so tudi metode poučevanja sodobne in za študente privlačne. Študenti izpostavljajo dobre odnose z učitelji ter dobro komunikacijo z učitelji in podpornimi službami, kot prednost majhne skupine študentov v posameznem letniku.
- Študenti poudarjajo naslednje prednosti: majhnost skupine, dostopnost učiteljev, dobra komunikacija med študenti in učitelji ter vodstvom šole, praktična usmerjenost študija 1. in 2. stopnje, ter študija usmerjenega v reševanje problemov. Študenti poudarjajo sodelovanje z učitelji, prilagodljivost urnika, dogovorni način dela s profesorji in strokovnimi službami.
- Lastni prostori v Novem mestu in v Ljubljani, ki so sodobno in prijetno urejeni ter predstavljajo stimulativno učno okolje. Ustrezna IKT oprema predavalnic, stabilna finančna struktura ter dobra podpora knjižnice in strokovnih informacij s strani osebja knjižnice.
- Urejen dokument »Sistem in poslovnik kakovosti«.
- Anketiranje študentov na različnih stopnjah in iz različnih vidikov.
Priložnosti za izboljšanje:
- Aktivnejša vloga združenja Alumni bi lahko pripomogla k bolj sistematičnemu in boljšemu spremljanju učnih izidov in kompetenc diplomantov, prav tako pa spremljanju zaposlenosti.
- Vse aktivnosti, ki jih VŠUP izvaja v zvezi z informiranjem bodočih študentov in študentov ter aktivnosti v zvezi z delodajalci, bi bilo smiselno sistematično izvajati v Kariernem centru (uvajalni teden, pomoč študentom pri iskanju delodajalcev za prakso ipd.), ki je trenutno formalno nedelujoč, aktivnosti pa se izvajajo razdrobljeno.
- Delovanje zavoda bi bilo smiselno usmeriti v doseganje vizije, ki izpostavlja prepoznavno vlogo v Evropi, čemur pa sedaj zelo skromna mednarodna vpetost ne sledi. Krepitev komponente internacionalizacije, ki je sedaj skromna (na primer z večjim številom tujih predavateljev).
- VŠUP bi lahko okrepila povezave z javno upravo (tudi pri študijskih praksah) ter temu sektorju nudila močno strokovno podporo ter tako krepila svoj položaj in povečala vpliv v regiji.
- VŠUP bi lahko izkoristila dobre materialne pogoje ter znanje, s katerim razpolaga za ponudbo izvajanja menedžerskih delavnic ter različnih podjetniških modulov in podobnih krajših oblik usposabljanja, poleg programov za izpopolnjevanje, ki jih že ponuja.
- Povezati raziskovalni potencial na VŠUP z namenom doseganja boljših raziskovalnih rezultatov.
- Skupna prijava na še druge razpise v okviru EU programov vseživljenjskega izobraževanja (ne zgolj IP ter Jean Monnet in Leonardo da Vinci), na primer v okviru »Koalicij znanja«, kjer bi lahko izkoristili dobre povezave s podjetji v regiji.
- Krepitev povezovanja z gospodarstvom /…/ ter aktivnosti za pridobitev raziskovalnih ali svetovalnih projektov ter na tak način ugodno vplivati na finančno stabilnost VŠUP.
- Oblikovanje vzvodov povratne zanke kakovosti.
-
Javna objava poročil o uspešnosti študentov, rezultatov ali povzetkov anket o zadovoljstvu študentov, uspešnosti učiteljev itd. bi lahko pripomogla k utrjevanju kulture kakovosti.
Študijski program | Stopnja, vrsta | Sklep sveta | Poročilo strokovnjakov |
Informatika v upravljanju in poslovanju | 1. VS | 78. seja, 17.4.2014 | Podaljšanje akreditacije |
Upravljanje in poslovanje | 2. | 83. seja, 16.10.2014 | Podaljšanje akreditacije |
Upravljanje in poslovanje | 1. VS | 65. seja, 10.5.2013 | Podaljšanje akreditacije |